#DHL #DHLROMANIA #ASANUDHL #RECANTARIRE #RECLAMATII

Nu am mai scris de ceva vreme si as vrea sa va impartasesc cateva lucruri legat de #dhlromania. Folosesc serviciile lor de cativa ani in calitate de client persoana juridica dar si in calitate de persoana fizica (in special in cazul #importurilor personale).

Pe partea de importuri lucrurile stau mai #prost atunci cand vine vorba de DHL, coletele raman blocate mult timp, vamuirea si procesarea actelor in cele mai multe cazuri e greoaie. La export lucrurile sunt mai simple, iar din punctul asta nu am foarte multe reprosuri sa le fac. Dar totusi o problema pe care doresc sa o evidentiez este legat de cantarirea coletelor si a customer care-ului defectuos. Bine, tot lantul este defectuos atunci cand vine vorba de o reclamatie, problema.

Acum sa incepem pe scurt povestioara. Am trimis un colet cu cateva produse punctuale, greutate pe care o stiam si care nu avea cum sa fie mai mare sau mai mica (greutate fizica). Adica este clar daca tu vinzi sosete si stii ca o pereche de sosete are 100 gr, inseamna ca 5 perechi inseamna 0.500 gr + ambalaj sa zicem inca 100 gr, deci plus minus sa zicem ca maxim ajungi la 1 kg. Insa atunci cand esti facturat pe greutatea reala cu 3.5 kg, clar undeva e o problema. Bineinteles ca am facut reclamatie, iar raspunsul a fost cel mai idiot posibil, faptul ca ei masoara si cantaresc totul automat si ca nu exista posibilitate sa se greseasca.

Voi ce credeti exista aceasta posibilitate? Eu zic ca da, lucram de ani de zile si cu alte firme de curierat care folosesc aceleasi sisteme si au fost cazuri cand au dat rateuri aceste sisteme inteligente. Uneori plic de cateva grame era cantarit cu 13 kg etc. Variantele care duc la o asemenea eroare sunt multe. Insa, desi se presupune ca sunt o companie care isi intelege clientii, pana acum au dat dovata de incompetenta maxima, de la omul dedicat contului pana la cei mai mari sefi.

Iar in astfel de cazuri e bine sa reactionam, sa nu ne lasam calcati in picioare doar pentru ca ai nevoie de serviciile lor sau pentru ca sunt DHL. Astfel eu personal ma voi indrepta catre toate organismele abilitate care pot rezolva aceasta situatie, pentru ca sigur nu este una singulara.

Voi ati avut #probleme cu DHL?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *